Instagram i kolejne migawki wakacyjne :-)


Kolejna porcja migawek z moich wciąż trwających wakacji. 
Po gdyńskim Openerze udałam się do Warszawy, by tam nacieszyć się stołecznymi knajpkami no i złożyć papiery na studia :-) Następnie był Toruń i mnóstwo pierników i pierogów, teraz ostatnie dni sierpnia spędzam w Trójmieście, a mój wyczekiwany, wakacyjny wyjazd wciąż przede mną :-)


instagram3
Najpierw kilka ujęć z Warszawy: pyszny Senior Burger z burgerowni WARBURGER z marynowanym kaktusem i nachosami! ostry i przepyszny; 
wrota mojej przyszłej uczelni :-), pierożki z jagodami oraz gigantyczne lody z najlepszej warszawskiej lodziarni - Malinova. Polecam wypróbować! 


instagram5
Wspólne lepienie pierogów u Babci; kawałek mojego pokoju; lody z kolejnej znakomitej warszawskiej lodziarni - Limoni; 
wycieczka do Torunia i ja wraz z uroczą katarzynką :-)

instagram4
Carpaccio z buraczka, w kolorach black&white; najlepsza Perełka Winter i mleczny torcik Tres Leches.

4 komentarze :

  1. Aktywne i smaczne wakacje! Super! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ładne zdjęcia! : )
    Szczególną moją uwagę zwrócił Twój pokój, bardzo ładnie mieszkasz. : D Wiem, że pewnie był urządzany jakiś czas temu, ale spytam.. skąd masz takie piękne meble?

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urządzany był w grudniu zeszłego roku, także nie tak dawno. Wszystko z IKEA, łóżko co prawda już nie jest w sprzedaży, ale reszta jest do nabycia :-)
      Mój pokój uwielbiam, ale niestety za miesiąc go opuszczam na rzecz studiów w Warszawie, choć i tam już powoli się urządzam w podobnym stylu :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Ja też właśnie niebawem szykuję się do przeprowadzki, a co za tym idzie urządzania nowego pokoju. I mam niemały dylemat co do mebli.. dziękuję za podpowiedź! Poszukam mebli w Ikei. : )

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...